Liverpool – Swansea

Demult cred ca nu am mai vazut asa putine eveniment pentru o zi de luni asa ca mi-a fost destul de greu sa aleg 6 evenimente astazi dar am zis sa nu fac pauza prea mult pentru ca nu stii de unde sare iepurele.

Primul meci ales este Liverpool – Swansea la care voi merge pe ambele marcheaza

Tot din Anglia merg pe Fulham – Brighton sansa dubla 1x si Yeovil – Leytonprima repriza 0-1 goluri.

Trecem prin Turcia unde alegem Trabzon-Eskisehirsporinterval goluri 2-5 si apoi poposim in Portugalia unde se joaca in cupa Guimaraes – Sporting si alegem interval goluri 1-3.

In final poposim in Egipt unde favorita Enppi Cairo ar trebui sa isi faca punctele fara prea mari probleme.

Iese o cota pe la 8 si ceva.

Eu raman in Egipt unde e cald si bine, nu ca la noi 🙂

Sa aveti o zi buna!

8 comentarii

  1. Pe mine ma tenteaza Liverpool – Swansea 2 la o cota de peste 5. Cu parere de rau o spun, dar la cum joaca Liverpool slabe sanse sa scoata ceva diseara, chiar si un X2 este bun pentru a dubla banii.
    Oferta este slaba la fotbal, dar la baschet, hockey gasesti cote bune.

    Apreciază

    1. Eu de la baschet si hochei am ramas cu ceva gauri. Nu am reusit sa ajung nici macar pe 0, de unde trag concluzia ca n-am inspiratie pe astea.
      Daca cineva a reusit sa scoata ceva din segmentul asta, accept cu cea mai mare placere indicatii 🙂

      Legat de Liverpool, daca diseara ai dreptate, anul viitor n-o sa mai pun pe bilete nici o echipa preferata 😦

      Apreciază

  2. Eu incerc o cota ceva mai mare:

    Trabzon-Eskisehir 1
    Guimaraes – Sporting L. PSF2
    Hapoel TA – HIK Shmona 29.12.2014 20:55 PSF2
    Liverpool – Swansea 29.12.2014 22:00 ambele inscrie
    Fulham -Brighton 29.12.2014 22:00 1
    Yeovil – Leyton O 29.12.2014 21:45 ambele inscrie

    Cota: 48.02

    Apreciază

  3. Unicaja – Real Madrid 2 la 1.65 e tentant. Real vine dupa ce a pierdut derby-ul cu Barcelona. Nu cred ca vor pierde inca un meci in scurt, e un derby mai mic asa, ar trebui sa se mobilizeze puternic. Real este una din cele mai puternice echipe din Europa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

