avem di tate!!

You+have+to+woke+up+cuz+this+sh+t+is+not+_36050a47ebe8be9b7f25db720007f5a5

Azi e week-end!!! Nu cred ca era nevoie sa reamintesc cuiva acest lucru. Cel putin pana la pensie, mare parte din oameni raman credinciosi cultului week-end-ului. Il dorim, ne rugam sa vina mai repede, ne vaitam cand trece. Unii il asteapta pentru ca nu le place la serviciu, altii pentru a merge pe munte, la mare sau in club, studentii primesc pachet pe tren, iar unii asteapta sa mearga la sala pentru a se minti ca pot da jos in doua zile kfc-ul acumulat intr-o saptamana. Oricare ar fi motivul , toti iubim week-end-ul. Dar mai e o specie de oameni care il mai asteapta pentru ceva: pentru ca vine cu meciuri multe. Din specia asta cred ca facem parte noi ( mai ales cei care viseaza meciuri noapte 😀 – no offence,pls ), si cum am asteptat cu asa ardoare week –end-ul, nu mai lungesc vorba si incep cu meciurile.

Aah…inca ceva, in fiecare vineri seara/sambata dimineata am un dialog cu mine insumi: „Putine meciuri”, imi zic eu in mintea mea, „Sigur, azi castig sigur”, imi raspund singur. Si ma apuc sa fac biletul, si pun meciuri , si pun meciuri, si mai gasesc un meci sigur si vreau sa inchei biletul – „Dar, stai, uite inca un meci sigur, oare cum l-am scapat la prima vedere?” – il adaug si pe acesta pentru ca eu sunt foarte docil cand discut cu mintea mea. „Gata, acum generez tichetul”, dar „Stai, ca am uitat sa ma uit si pe blog, au pus baietii cateva sugestii pentru week-end. Am incredere in ei, unii fac analize chiar complexe.” Si mai pun un meci, doua, trei . Acum pot genera biletul. E lung. Arata ca un bon de la Carrefour. Bineinteles, doar bonul din ziua de dupa incasarea bonurilor de masa. Repet de 2-3 ori figura si pot spune ca sunt multumit. Am trei cearsafuri, am incercat sa nu pun aceleasi meciuri, nu de alta, dar daca face vreo echipa mare o magarie, nu vreau sa pierd toate biletele. Hmm…dar parca Meciul X e prea sigur sa nu il pun pe toate biletele, asa ca il pun. Si stim cu totii cum se termina……………….cu noi asteptand urmatorul week-end.

Asadar:

H2 -1,5 la Elche – Barcelona si Cordoba – Real – cred ca ambele echipe au terminat cu pasii gresiti, cel putin cateva saptamani.

Kortrijk – Charleroi ambele marcheaza la o cota de 1,65. Doua echipe ce joaca frumos, ofensiv. Nu cred ca se vor inchide astazi.

Woluwe Zaventem – Lommel Utd 2 solist la o cota de 1,50. Lommel vrea sa-si pastreze sansa de promovare, iar gazdele joaca dezastruos .

Kasimpasa – Fenerbahce W2 la o cota de 1,65 si acelasi rezultat la Connah’s Q. – Newtown la o cota de 1,42.

Mai cred ca Guineea va lua bataie de la Camerun (@2,00), Leicester marcheaza la Tottenham (@1,50) si acelasi lucru il fac si Bordeaux (@1,42) si Milan (@1,45).

Cota 45, suficient!

Din motive de plecat din localitate, biletul il voi pune la Publicbet.

Num. Oferte Meci Data Tip Cota
1 4839 (+1)Cordoba – Real Madrid 24.01.2015 17:00 2 1.35
2 4849 (+1)Elche – Barcelona 24.01.2015 19:00 2 1.4
3 4624 Kortrijk – Charleroi 24.01.2015 19:00 DA 1.65
4 2302 Woluwe-Z.-Lommel 24.01.2015 21:00 2 1.5
5 6157 Kasimpasa-Fenerbahce 24.01.2015 19:00 V2 1.65
6 21537 Connahs -Newtown 24.01.2015 16:30 V2 1.42
7 1454 Camerun-Rep.Guinea 24.01.2015 21:00 1 2
8 3523 Bastia – Bordeaux 24.01.2015 21:00 MO1 1.42
9 4753 Lazio – Milan 24.01.2015 21:45 MO1 1.45

Cod: W23axg

Have fun!!!

26 de comentarii

  1. Salutare,

    Iată biletul de astăzi.

    1033 Wolverhampton ·Charlton 24.01.2015 17:00 1 1.65

    2787 Birkirkara·Hibernians 24.01.2015 17:00 2 2.00

    1813 Telstar·Graafschap 24.01.2015 17:30 GG3+ 1.80

    2845 Coasta de Fildeş·Mali 24.01.2015 18:00 I 2.10

    1231 Kortrijk·Charleroi 24.01.2015 19:00 GG3+ 2.00

    2846 Camerun·Guinea 24.01.2015 21:00 1 2.00

    1293 Lazio·Milan 24.01.2015 21:45 GG3+ 2.25

    2834 Woluwe-Z.·Lommel Utd 24.01.2015 21:00 2 1.50

    1827 Gap Connahs Q.·Newtown 24.01.2015 16:30 2 2.00
    Cotă: 336.80
    Miză + Taxă 5%: 1.90 + 0.10 lei
    Plată: 2.00 lei
    Câștig potențial: 639.92 lei
    Bonus potențial: 127.98 lei
    Câștig total potențial: 767.90 lei
    Serie bilet:
    9995-Y1BQCX

    Apreciază

  2. Exact asa procedez ei eu @liviu. Din pacate nu suntem neaparat noi de vina. Bun, ne cam intindem la meciuri dar cum ziceai , cateva le mai schimbi, le mai joci pe gol nu pe rezultat. Tot degeaba. Iar cand e sa pui meciuri putine, crezi ca e mai bine? MEciurile pe care eram sigur: United , Real, Barca, Juve -> handicap de 2 goluri chiar, deja nu doar unul ci chiar 2 s-au dus. Biletul oricum era pierdut de ieri, dar uite si pe Real.. nimic nou sub soare. IAr in zilele cand e sa fie bine, chiar si-atunci tot ce reuseste e cota mica, de siguranta. Cota mare sau cearceaful il ratezi pe-un meci. Totusi, iti faci curaj, recapeti sperante vazand ca a fost o zi buna ca apoi in alte zilele urmatoare pe biletele cu multe meciuri sa fie DEZASTRU (nici 50% sa nu iasa) iar chiar si cele de siguranta, nici o amarata de cota de 3-4 sa nu prinzi. E prea de tot.

    Apreciază

  3. Real -> over 3.5 si handicap de 2 , Burton 2, City , Chelsea handicap . Cam asa era un bilet frumos. Asa la siguranta, Real -> over 2.5 sau handicap1, Burton x2, Chelsea 1, City 1. Maine numa favoritele cu cote de 2 si le pun si la victorie dubla. Numa asa, de fericire. Nu le mai pun in ciuda, le pun de bucurie. Uppps , acuma o muira si Tottenhamu. MAINE RUP NORII

    Apreciază

    1. Chelsea 2-0 , 2-1 pauza si-acum 3-2. Pe bune?!! la 1.10 cota. apararea lui Mourinho.. E clar , azi MUIE MAXIMA. N-am pierdut mare lucru, eu fac deobicei cote mare si sume mici, dar e prea de tot. Deci cote de 1.10 pana-n 1.80 si nimic. ASa la maxima siguranta: Chelsea 1, pula-n brate. City 1 @1.20 -> o mare pula prin gura. Tottenham 1 , mai la risc dar totusi 1.80 cu Leicester care in EPL sunt ultimul loc. Pula-n falci si aici. egaleaza aia si chiar bat. Real iese cu chiu cu vai 2, dar un 11m pe final e putin dubios, mare lucru daca n-a fost vreun cadou de la arbitrii. Egaleaza si Burton si iese x2, dar ce folos? Oricum handicap pe Real ciuciu banana. A iesit 2 ca deh, Realu are nevoie de toate cele 3 pct.. Scuzati limbajul dar deja ceea ce se intampla e bataie de joc. City, Tottenham , Chelsea -> 2 solist pe toate. Da in plm Middlesbouruogh 2g si city nu da niciunul. Chelsea isi ia 4 de la o echipa care nici macar nu e din urmatoarea divizie ca valoare, ci de-abia din League 1 ( echivalentul diviziei C de la noi) Ce s-a intamplat la United e fix pix pe langa bataia de joc de azi. Ba, daca juca si City cu echipa a 3-a , intelegeam , desi chiar si aia daca sunt seriosi ar caca orice echipa din Championship. Chelsea si aici cu prima echipa. Chelsea si City echipe unde si ultimu atacant dn lot e mai scump ca toata echipa adversa… Si mai pui ca au jucat cu majoritatea titularilor, dar la ce rezerve au astia , cum ziceam, nici cu 2 -a echipa, ci chiar cu a 3-a, ar trebui sa defileze cu echipe de-astea noname.

      Apreciază

      1. Si eu joc pe bani. Nici nu-mi permit dar nici nu vreau sa joc milioane sau zeci de milioane lunar. Intr-o vreme mi-era ciuda ca n-am bani sa joc si eu macar 200 de lei pe bilet si-o cota de maxim 3. Si de-asta mi-am facut virtual. Mai multe nu ies decat sa iasa. Iar ceea ce joc, e bilet cu sume mici si cote mari. Sigur, cote de peste 100 e greu dar o cota de peste 10-20, mai ales in week-end o faci din 4-5 meciuri. Si meciuri plauzibile sunt mixim 10-15. Dar cand ajungi la proba contrarie. Sincer, nici nu prea joc favorite sau si pe care le joc, o fac la diferenta dar mai ales asa mi-o iau si tot nu ma invat minte. Barca , Real , City eu altceva in afara de handicap si over 3.5 chiar nu concep sa nu fie, la nivel teoretic. Iar practic cand vad normal ca ma enervez si nu neaparat pentru suma jucata. Chiar sa castigi, pentru a prinde ceva consistent, trebuie bagat vreo 50 de milioane o data. ORi nici jucatori seriosi, tot e mult.. Dar asa de moment, sa urce cota, pai meciuri de genul ar trebui sa iasa constant. Cand colo, mai repede reusesc restul cotelor frumoase. Crede-ma, am avut multe bilete cu cote de 40-50 sau chiar mai mult si culmea, cand pierdeam la un meci, acel meci era Barca, Real , City la handicap si chiar si la handicap avea cota pana-n 1.60 si alte evenimente victorie simpla aveam cota mai mare.

        Apreciază

  4. Bradford cota 14, Boro cota 7.15, Leicester 4.90. Pe surpriza, separat juca cineva cate 1M in ideea ca iese macar una si scoate profit, ei bine din 3M luai asa single, 14+7+5= 26M/ Nu mai spun daca le puneai toate 3, sau macar doua ( 5*7=35 , iar astea sunt chiar cotele mici).

    2 final la toate o cota aproape de 500. 1/2 la Chelsea era cota de 100. Iar 1/2 la Tottenham 36. Acuma nu cred sa fi stiut dinainte sau sa fi pus cineva , fie si din prostie 1/2 la meciurile astea. Dar asa la surpriza, fie si cu x2 la vreo 2 sau chiar toate 3 din astea 3, e plauzibil.

    Apreciază

  5. Si eu am ramas uimat de ce s-a intamplat. Ma bucuram ca am prins si eu niste surprize pe un bilet semi cearsaf, unde luasem X2 Mali si X2 Crystal Palace, dar se pare ca se putea juca si mai si la surprize…Acum mă întreb si eu, surprizele astea sunt intâmplătoare? Dau si un răspuns:Nu. Doar trebuie ca agentiile sa scoata cumva pierderile din weekendul trecut…Daca atunci au batut majoritatea favoritelor, acum şi-au luat revanşa faţă de agenţii şi au pierdut pe capete…

    Apreciază

Lasă un răspuns

