pretty please……

downloadDragilor, am o rugaminte la voi. Nu are legatura cu blogul nostru de pariuri, ci cu un proiect extracurricular.

Am nevoie, sa imi scrieti in comentariu profesia voastra si 2,3,4 lucruri care va plac, gen hobby.

Ex: Mester – mistrie, Jack Daniel’s, Fashion, Food&Beverage.

Ideal ar fi sa scrieti cat mai multi pentru ca am nevoie de un esantion mai maricel.

Bineinteles, cine vrea sa scrie mai mult, gen: sunt Ionel, imi plac plimbarile lungi sub clar de luna, in aer liber. Imi place sa urmareasc adierile primaverii atunci cand rasfloaca jucaus pletele balaie ale iubitei, bla bla…se poate si asa.

Nu scrieti de pariuri, este evident deja ca va plac.

Multumesc anticipat,

28 de comentarii

  1. Activitatea extracurriculară constituie un bun prilej de a insufla copiilor sentimente de dragoste şi respect pentru: limba română, ţara noastră, poporul român, strămoşii noştri, obiceiurile şi tradiţiile strămoşeşti, istoria şi eroii noştri. De asemenea este o ocazie de a ne arăta mândria că suntem descendenţii unor oameni curajoşi, iubitori de neam şi ţară.

    Oare putem noi sa infaptuim acest proiect extracurricular ? … mama cand m-am chinuit sa scriu ultimul cuvant !!

    Apreciază

    1. Nu toata lumea are chemare pedagogica, nu toata lumea are ce sa-i invete pe altii si nu toata lumea crede in eroi. Apropo de topicul postarii, cred ca ai ceva in comun cu Mesterul, in afara de pariuri 😛 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      1. Am glumit bre gata acu’ ma dau in fapt !!
        razvan , it pt o firma piese auto, bloguri , nu ma uit la tv aproape niciodata (din cauza de 2 kinderi stapani pe fiecare tv din casa ) dar am un radio care functioneaza non stop si e pe Romania Actualitati !! zdob si zdub si bere !!

        Apreciază

    1. Chiar prea detaliat. Sincer, inclinam mai mult spre un „Stefan”, nu un „George” :). Etimologic vorbind, te vedeam mai mult un invingator decat un lucrator al pamantului 🙂

      Apreciază

    1. :)) adevarul e ca in liceu, luam numai 3 la lucrari la romana. Doamna profesoara considera ca folosesc prea mult sarcasmul in compozitiile pe care ni le dadea de facut. Dar mi-a trecut de mult. Nu prea ajuta in viata. 😀

      Apreciază

  2. Vali, tehnician service it. Hobby principal – editare harti (gps, google maps, etc.) secundar – calatoriile. Indragostit de plajele Greciei, Croatiei si de bucataria italiana. Si nu in ultimul rand iubitor de bere 😀

    Apreciază

  3. Ionuţ, student
    Imi place sportul, să îl şi practic, dar şi să îl urmăresc.
    De asemenea filmele (horror/thriller în special), teorii ale conspiraţiei, şi magia/iluzionismul.

    Apreciază

      1. am avut aceeasi ‘problema’;)). Bancher, mandria familiei, am urcat un pic si ierarhic, dar tot ca la adunat de pruna aveam salariu. Cu putin noroc, documentare si cumpatare, chiar poti castiga mai mult din pariuri

        Apreciat de 1 persoană

  4. constantean venit de 15 ani in ciulinii si in praful din teleorman , o firmulitza IT , pescar amator , Glenfiddich&Samburesti ,calatorii,filme.satul de mare fiind ,incerc sa respir cat de des pot aer de munte

    Apreciază

Lasă un răspuns

