week-end….not! :)

download

Dragilor, eu am avut ceva treaba si nu am apucat sa ma uit pe meciurile de maine si cam trebuie sa ma culc pentru ca maine trebuie sa ajung pe la munca:D.

O sa pun maine pe la 13-14:00 optiunile mele. O sa pierd Rusia, dar no…cine vrea sa joace Rusia?

Pana atunci va las sa palavragiti voi despre finalurile astea de campionat.

Spor!!

26 de comentarii

  1. Pe astăzi Lokomotiv Kuban, la cotă de peste 2 ! Ea şi Khimki sunt 2 echipe care îmi plac, joacă un baschet bun, câştigă când trebuie. Acum dau credit oaspeţilor 🙂

    Apreciază

  2. Eu strict de azi am pus inca ieri un bilet (la STanley) pe
    Molde, PSG -> castiga ambele reprize
    Juventus – solist
    Dortmund -> marcheaza in ambele reprize

    Apreciază

  3. Eu mai stau le la munca..cine-mi face si mie o cota de 10.. cu de toate…ambele marcheaza, favorite, cupe..ce vreti voi..dar sa fie castigator..si unul pe goluri peste/sub mo, mg cu cota 50 😁?? Suoerbet sau public

    Apreciază

  4. La baschet mai recomand victorie Laboral K.

    Iar o cotă foarte bună mi se pare la handbal, unde +1.5 Veszprem e cotat la 1,80, apăi mi se pare de „bani pe jos”. Kiel-Veszprem e meci de 50/50 toată ziua. Şi am luat varianta safe, că la victorie ungurii au cotă 3 !

    Apreciază

Lasă un răspuns

