mici, mici

download

 

Maine pun pe echipe mici. Nici nu prea sunt variante, dar mi s-a si luat de favorite. Vedem ce fac anonimele astea.

 

PUBLIC BET BILET VIRTUAL
Num. Oferte Meci Data Tip Cota
1 329 Seinajoen -Vaasa 22.06.2015 18:30 1 1.5
2 1530 Stjarnan G.-KR Reykjavik 22.06.2015 23:00 1X 1.57
3 15447 Fram R.-Throttur R. 22.06.2015 22:15 V2 1.5
4 1907 Vitebsk-S.Soligors 22.06.2015 18:00 2 1.47
5 17494 Ljungskille – GAIS 22.06.2015 20:20 DA 1.8
6 19780 Oddevold – Norrby 22.06.2015 20:00 P2.5 1.55
7 19790 Oskarshamns – Kristianstads 22.06.2015 20:00 P2.5 1.65
Miză: 9,52 RON
Impozit: 0,48 RON
Cota: 23.90
TOTAL 10,00 RON
CAȘTIG POTENȚIAL: 227,58 RON
Data: 21.06.2015 Ora: 22:28:03
W0mivx
Bafta, oameni buni!
14 comentarii

  1. Sint puțin în ceață azi. Totuși:

    SUA feminin
    HJK
    Fram- Throttur X2
    Concordia- Cukariki (aplauze Liviu!) minim un gol în prima e la 1,24 sau MO la 1,18

    Apreciază

  2. Eu mai cochetez si cu alte tipuri de betting si asta mai e unul dintre motivele pentru care imi fac biletele virtuale, sa vad ce-ar fi fost. Uneori nu-mi mai pun bilete, neavand incredere ca pleznesc o cota finala mare. (asa ca paranteza – eu cote finale mici -> sub 20 nu MAI joc. Lipsa de incredre dupa serii negative, asa cu peste 50% dintre pronosticuri ratate, sau pur si simplu fiindca am multe evenimente ma face sa investesc banii de investit in alt mod si las biletul virtual, asa de curios. De obicei nu reusea si nu o data, asa daca jucam as fi ratat pe-un singur eveniment.
    Dah, am pierdut mult la aparate, ruleta, eram jucator inrait. Mai degraba prost, ca jucam orice ban aveam in mana. Si-acum cand sunt acolo, nu ma-ncurc, dar cheltui doar banii ce sunt de cheltuit, asa in fct de feeling. Uneori daca am 15-20 de lei, mai bine fac ceva la pariuri, cand am peste 40-50, merge si-un pic de septari. Atata timp cat ma controlez e ok. Nu mai risc ce nu trebuie riscat si cand trebuie sa achit rata la faculta, sau chiar si-o banala factura de net, platesc iar daca ramane ceva bine, daca nu, la fel de bine. Virtual nu costa nimic sa-mi fac bilete la pariuri. Inainte ma si vedeam cu banii, si eram si-aici disperat sa joc, acum le las asa cand n-am de unde, ca oricum, slabe sanse.

    Ei azi a fost de unde. Am facut din 30 – 310. (nu contest, ca inainte, de la ultima data cand am castigat am bagat poate de 4-5 ori chiar mai mult de 30 si n-a iesit nimic). Nu le fac reclama, doar vroiam sa explic contextul. Cand ajung la o anumita suma, las si ceva deoparte, si gata nu mai bag inapoi, dar tot pariez, numa ca la sportive: Asa, in stil mare.

    SI nu eram departe: http://postimg.org/image/o08gochup/ V-am zis deja la cele 8 evenimente, ca merita jucate solist, victorie simpla pe favorita: Ljunskile, Fjolnir, Oddevold, Inter Turku, Rovaniemi, Salpa, Musa si Gnistan. Ei, daca Gnistan nu erau egalati ca fraierii, acum traiam si eu cu ceva emotii pozitive Fjlonir. Acuma, nici nu-mi pasa. Oricum, pe-aproape. Dar eu odata si-o data sunt convins ca iese o nebunie din asta, Mai si la PB ceva mai realist, care urmeaza sa se joace: 73q2r

    Apreciază

    1. cred ca esti un pic prea dur cu „prost-ul” acela. Fiecare dintre noi are cate un viciu. Si nu din prostie. Pur si simplu e in firea umana. Inclusiv ce facem noi aici, chiar daca mai mult palavragim si nu aruncam bani in stanga si in dreapta (noroc ca il avem pe mester…piatra de moara (ca sa folosesc un termen din domeniul lui:)) , e tot un viciu. Eu nu as putea sa inchid maine blogul pur si simplu. M-am obisnuit sa mai schimb o vorba-doua cu voi. Chiar daca nu suntem multi si nu dam statisticile peste cap. Ok, ruleta, aparatele nu pot zice ca le-am inteles. La urma urmei e vorba doar de noroc. Dar la pariuri sportive vorbim si de inspiratie, analiza, statistici, cooperare, etc.. Asa ca, bine ca ai lasat jocurile de noroc, iar la pariuri, continua sa ne dai ponturi! Recunosc, joc rar biletele puse de tine, dar imi iau zilnic cate 2-3 meciuri pe care din lipsa de rabdare nu le vad. Tu esti mai analitic asa 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

