miscellaneous……..

Angry-Tennis-Balls

Repede un tenis mic si sar la alte chestii. Am nevoie de sprijnul vostru pentru doua lucruri:

PUBLIC BET BILET VIRTUAL
Num. Oferte Meci Data Tip Cota
1 345 St.Gallen-A.Lustenau 23.06.2015 19:30 1 1.5
2 1452 Konta J – Makarova E 23.06.2015 13:00 2 1.45
3 30956 Zverev A – Bellucci T 23.06.2015 14:20 1 1.24
4 1454 Kerber A – Vandeweghe C 23.06.2015 16:30 1 1.35
5 31317 Bencic B – Keys M 23.06.2015 15:30 1 1.47
6 31313 Bouchard E – Riske A 23.06.2015 14:15 1 1.38
Miză: 1,90 RON
Impozit: 0,10 RON
Cota: 7.39

cod: Wnpkx5

La Bencic si Bouchard am ales ‘minim un set’. Prea ametite fetele astea sa jucam mai mult.
Nr. 1 Cum de pariat nu prea avem pe ce, doresc sa profit de mini-pauza sa va promovez blogul unei tinere  aspirante la titlul de jurnalista (adica studenta). O fata draguta, inteligenta ce promoveaza  in mod activ teatru, muzica, literatura, calatoriile si orice tine de cultura si de valori umane apuse (din pacate).

artafaraharta

Fata este redactor si aici .
Daca aveti vreo parere, lasati-o in comentarii, daca va place, dati si voi un share ca oamenii, daca va regasiti in calatorii si alea-alea, dati-i chiar ‘follow”, dar nu prea cred. Ne intretinem aici de 6 luni si nu mi-ati dat nici mie :). Oameni rai, dom’le.
No, lasati si voi pariurile pentru o zi si haideti sa ne preocupam si de altele.
P.S.: Spiridus Ghindus, e brasoveanca de-a noastra, asa ca astept direct „follow” de la tine 🙂 :P.
Nr. 2
Cine se inhama sa ne schimbe si noua tema asta si sa cosmetizam un pic blogul? Ma apuca fiorii cand il vad pe Messi cum se stramba la noi din header. Da, dupa o sa cumpar si domeniu pariucuminte.com. De ‘defunctul’ Zagg nu am mai reusit sa dau sa ne ajute cu .ro-ul.
214226-despicable-me-minions-background
Singura rugaminte, nu va ingramaditi!!
Daca ar fi sa vorbim tot ca la pariuri: este cota 1,05 sa nu se ofere nimeni:D.
Mestere, dai i tu o lada de paine sau un sac de malai daca se ofera cineva? :D. For the greater good!
Astept feedback in legatura cu toate.
Va doresc o seara frumoasa, dragi intre ’70 si 170 de pariaci’ nevorbareti!
Inca un P.S.: maine seara am o provocare pentru 70 dintre voi. Fiind un blog sarac premiul este…ati ghicit..nimic. Doamne, dar mult mai vorbesc.
30 de comentarii

  1. Salutare Liviu

    Voi citi imediat ce scrie această fata de care esti sensibil îndrăgostit.

    In ceea ce priveste al doilea subiect nu cred că sunt persoana potrivita – am doar cunostinte basic de wordpress.

    Iti voi spune cum mi se pare activitatea de creatiei a tinerei pe care o promovezi.

    Zi faină.

    Apreciază

    1. Indragostit? 😁 Cum sari tu la concluzii, pe baza unor judecati apreciative :)). Nope. Fata are niste principii si idealuri pe care le aveam si eu acum ceva timp si la care, din pacate, am renuntat pt ca am ascultat de scepticii din jurul meu. O sa va scriu in week end un post despre renuntari 😁. Mai bine apuca-te de treaba ca astept de mult sa primesc notificare de la blogul tau si nimic 🙂 Si iaa, adauga-ma la prieteni pe facebook si hai sa mergem duminica la o bere. Poate bea si mesterul ceva, ca tot trece prin Bv. As intreba daca mai e cibeva din Brasov printre cutitorii care nu comenteaza, dar ei nu raspund niciodata 😁

      Apreciază

        1. Iti respect opinia, dar cu un mic amendament..de fapt intrebare: cand am postat anuntul lui verne cu apartamentul, eram indragostit de om? :)) adica, imi place de el, e ok, dar nu l-as invita la o cina romantica :)). Mestere, help! Tu esti mai intelept, sustine-ma!

          Apreciază

          1. Liviu,

            Eu zic că sentimentele și emoțiile sunt la fel de reale ca posturile noastre și ca meciurile la care ne uităm.

            A le ignora sau a prefera să nu le vezi așa cum sunt înseamnă puțină lașitate.

            Ele sunt normale, și eu mă îndrăgostesc cam o dată la o lună după ce întâlnesc câte o fată frumoasă și cu ceva minte.

            Asta chiar dacă sunt într-o relație cu cineva.

            Apreciază

            1. Ma omule, scrie o carte! :)) O data pe luna? 🙂 Inteleg totusi ce vrei sa zici, doar ca termenul „indragostit” e cam profund pentru a se folosi aici. Pana la indragosteala eu cred in prietenie, admiratie, stima, respect. Indiferent de sex, varsta, whatever. Si totusi, tu iti dai seama ca doi barbati vorbind despre sentimente e un lucru rar. Poate ar trebui sa continuam discutia la Tony Poptamas pe wall :). Glumesc, mi-ar face placere sa atingem si alt fel de topicuri aici. Cu o participare mai larga, normal.

              P.S.: Verne, esti in siguranta 🙂

              Apreciază

    1. Scurt si la obiect. Se vad anii de leadership in spate. 😁 Mai stiu unul care vorbeste asa putin si bine si a ajuns la Cotroceni. Daca te bate gandul vreodata, ai votul meu de pe acum.

      Apreciază

Lasă un răspuns

