duminica….

4852

Doua lucruri imi ‘perturba’ astazi zenul:

-entuziasmul generat de succesul D-lui Tecau la Wimbledon. Omul asta ne-a demonstrat ca nu conteaza unde te nasti ci cat de mult muncesti sa obtii ceva. No, eu chiar sunt mandru.Sper sa nu cada din podul casei ca Halep, dar nu cred.

-socul generat, chiar daca am aflat de 2-3 zile, de http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ranking-table/men/index.html . Eu, sincer, in top 50 gasesc greu cateva nationale pe care noi le-am putea bate. Nu mai vorbim de echipele bune: Spania, Uruguay, Italia, Anglia, Croatia, Chile, Polonia, care, daca am juca fotbal si nu sportul de strans din sfincter pe care il jucam noi, ar matura cu noi pe jos mai ceva de cum matura Csibi Barna cu tricolorul.. Cu stilul nostru, ne-ar bate, dar cu under 2.5.

Cu zen, fara zen, astazi avem partide interesante. As incepe cu ASA – Dinamo, unde am nevoie de ajutorul vostru sa aleg cota. Daca in Supercupa am mers pe ideea ca ASA mai are jucatori, ca mai are antrenor, ca mai are orgoliu si pe ideea ca nu il vad pe Radoi luandu-si diploma de BAC din postura de angajat al FC Steaua Bucuresti S.A., azi nu pot sa ma leg de aceleasi premise. Nu sunt dinamovist, sezonul trecut puneam pe ei asa de mila, gandindu-ma la istoria lor, dar azi ii vad mai motivati sa demonstreze ceva si un pic mai ‘legati’ ca joc. Cum nu vrea sau ma arunc direct la cota de 3.2 cu 2 solist, oscilez intre X2-ul cu cota de 1.61 si total goluri prima repriza 1-2 la o cota de 1.56. Deci, care sa fie?

Meciul no 2 CSU Craiova·Botosani – asa cum v-am mai spus, sunt oltean, tin cu Pandurii si cu Craiova de mic, am sange alb-albastru, etc si-mi sustin favoritele indiferent de ce Olgute, Mititei sau alte dracii se perinda la conducere. Cu toate acestea si chiar daca toata lumea o da favorita pe Craiova, azi eu am ceva dubii. Da, moldovenii pot sa resimta oboseala meciului de EL, dar pe oltenii mei ii vad greu castigand azi. Tinand cont ca in ultimele 15 meciuri, Craiova are un singur meci cu ambele marcheaza si ca in amicale nu au marcat niciun gol, o sa aleg varianta total goluri prima repriza 0-1 la o cota de 1.31.

N.Djokovic·R.Federer –singurul meci de tenis pe care il joc astazi. As vrea sa castige sarbul, are si calitati, si forma, si determinare, si dorinta, etc., dar si batranul e in forma. Cea mai plauzibila cota mi se pare peste 3.5 seturi, 1.4. Ma voi hazarda si la o cota de 5.5, scor corect 3-2 :D.

Slutsksakhar S.·Shakhter Soligorsk meci de 2 solist (@1.91), dar totusi prefer cel putin un gol in prima repriza la o cota de 1.51.

Busan Park·Suwon – Busan prea slabi acasa, Suwon bunicei spre buni in deplasare. V2 @1.38

Dinamo Z.·Hajduk – ambele echipe par suferinde, dar ofensiva pare sa le mearga. Dinamo cu cel mai de calitate lot din Croatia, Hajduk cu sangele tanar. Total goluri 3+ @1.65

Tokyo Verdy·Oita Trinita 1x la cota de 1.36 (merge si un solist). Oita cred ca va paste pe alta pasune sezonul urmator.

Goteborg si AIK ar trebui sa castige azi, chiar daca primii au meci greu, iar in Norvegia nu stim niciodata ce se poate intampla.

Cota 100 in cap..castigatoare. Acum, daca mi-ai da niste sfaturi sa raman doar cu o cota de 20, ar fi super 😀

Din amicaluri ar merge: Sociedad, Aberdeen soliste, 1x Anderlecht, X2 Ufa – Praga, ambele marcheaza la Leipzig – Kazan si Gent – Bordeaux.

Serie bilet:
999B-Y14FMK

si nebunia lui Salam, arunc 20 de lei pe 3/4 la:

Serie bilet:
999H-Y14FQQ
29 de comentarii

  1. Un mini cearșaf:

    Craiova – Botoșani PsFX
    ASA – Dinamo PsFX
    Din. Minsk 1
    Beijing Guoan 1
    Din. Zagreb 1
    Emelec 1
    Hafnarfjordur 1
    K. Almaty 1
    Djokovic – Federer 3,5+
    Rusia și Brazilia la fotbal pe plajă

    Și cu miză mai mare:

    Brazilia
    Din. Zagreb – Hajduk 1,5+
    K. Almaty
    tenis 3,5+
    iese 1,95

    Apreciat de 2 persoane

  2. Cu riscul de ma abate de la proiect o sa joc azi pe dkojovic e mult prea frumoasa cota de 1.83 !!

    Mestere la psf alea la noi in campionat ma gandeam si eu dar oare toate sa fie x ?

    Apreciază

      1. Stiu , multumesc dar proiectul e inceput si vreau sa il termin pe bet365 , astia sunt certati cu cotele totdeauna sunt mai mici dar avantajul este ca poti inchide , jongla cu sumele in caz ca ….

        Apreciază

  3. Djokovic intră mai greu în meci și posibil să piardă primul set. Apoi moș Federer o să obosească și o să piardă. Acu’ tre’ să vedem dacă mai am și dreptate 🙂

    Apreciază

            1. Păi deja s-au retras de pe piaţa din România. După cum se ştie nu se mai pot crea coturi noi din Ro, nu au aplicat pentru licenţa necesară.
              Cine pariază de pe conturile deja existente se află în ilegalitate, doar că nu se prea poate dovedi asta 😀

              Apreciază

Lasă un răspuns

