BVB…….

borusia

Avem destule meciuri azi, dar parca nimic nu suna foarte sigur. Pentru ca in ultimele zile nu mi-a mers prea bine pentru cota de 3 o sa merg pe siguranta si o sa aleg:

Dortmund castiga si marcheaza minim doua goluri in deplasarea cu Dresda. Chiar daca eu personal cred ca inca mai pot prinde cupele europene si prin prisma pozitiei in campionat, cel mai scurt drum ramane cupa.

In League One din Scotia voi miza pe primele doua clasate in meciurile cu ultimele doua clasate. La Stranraer am ales totusi ca pariul sa se ramburseze in caz de egal pentru ca Stenhousemuir, spre deosebire de Stirling care a dat ortul popii de mult, este doar in moarte clinica si inca mai misca un deget-doua din cand in cand, reflex neconditionat bineinteles.

Ultimul meci, un egal pariul se ramburseaza la Etienne. Personal, ii urasc pe verzi. Joaca un fotbal urat, plictisitor, anost, dar nu cred ca o sa piarda astazi. Boulogne este o echipa decenta, dar este doar o buturuga mica ce va lupta din greu.

Num. Oferte Meci Data Tip Cota
1 39495 D.Dresden-Dortmund 03.03.2015 21:30 2MO2+ 1.43
2 23087 Stenhousemuir -Stranraer 03.03.2015 21:45 V2 1.25
3 2309 Gr.Morton -Stirling A. 03.03.2015 21:30 1 1.3
4 4137 Boulogne -St.Etienne 03.03.2015 22:00 V2 1.25

cod: Wang12

Pentru biletul de „marcheaza” aleg:

Num. Oferte Meci Data Tip Cota
1 3353 Leverkusen – K lautern 03.03.2015 20:00 MO1 1.65
2 22863 Bournemouth – Wolverh.W 03.03.2015 21:45 MO1 1.55
3 22883 Brighton – Derby 03.03.2015 21:45 MO1 1.3
4 6113 Tranmere – Wycombe 03.03.2015 21:45 MO1 1.33
5 4003 Accrington – Shrewsbury 03.03.2015 21:45 MO1 1.22

cod: Wcprjh

Alte meciuri interesante astazi, dar pe care nu stiu cum sa le combin:

– Spania (F) – N. Zeelanda 1 @1.80

 Guangzhou R&F – Buriram 1 @1.50

-Brighton – Derby V2 @1.80

-Olomouc – Varnsdorf GG @1.80

-Din. Zagreb – Istra 1/1 @ 1.70

-Stenhousemuir – Stranraer  2 @1.80

Sugestii, pls..

O zi faina!

52 de comentarii

  1. Ieri a fost o zi cum nu o sa mai prind foarte curand. A inceput cu scor corect la turci 3-2@21. Apoi cu 7 lei pe 7 meciuri cu 0.5 sau 1.5 dupa pauza am facut 890 RON (cu Angerre gol in ’94, cu Roma gol cu cartonas rosu, cu Elche penalty prin ’86). Apoi pus din nou la plesneala o combinatie cu meciuri aflate prin minutele 85 ca se mai dau goluri si am ajuns la 1300 RON…

    La cum ma stiu eu de „norocos”, probabil ca am intrat in anul mortii 🙂

    Apreciază

    1. Da, scorurile nu trebuie luate chiar exact, fiecare liga are niste „praguri” pentru home si away de la care se considera ca echipa ar cam da gol. De ex 1.45 pentru Premier League poate sa insemne 2 dar pentru alta divizie poate sa fie 1.

      Pentru BTTS iau in calcul si suma celor doua estimari, deci e posibil ca EST1 si EST2 sa insemne 1 dat EST1+EST2 sa fie mai mica decat parametrul care decide ca ambele inscriu

      Apreciază

    2. In alta ordine de idei eu unul n-as juca un meci care imi este estimat ca 1-1, pentru ca poate sa se duca in orice directie 😦

      In fine, ca sa dau putin din „bucatarie” asta a fost una din problemele estimarilor, aveau tendinta de a se „aplatiza” inspre egal, si mai ales inspre 1-1. Am facut sute de simulari automate per liga ca sa gasesc parametrii care dau cele mai bune procente de reusita la 1 si 2 si in acelasi timp nu exagereaza cu pronosticarea egalurilor. Altfel, puteam sa setez niste parametri care dadeau 1x si x2 corect in 90%-95% din cazuri, insa nu asta e ideea.

      Apreciază

      1. Mda, scopul e ca robotelul sa fie un „ajutor”, nu un „inlocuitor” asa ca devenea frustrant daca vroiai totusi sa pui un pariu care nu era in lista. Mai ales in perspectiva urmatoarelor saptamani cand vreau sa dau drumul la conturi individuale si la prima competitie pe bani.

        Apreciat de 1 persoană

  2. da, n-am spus pentru ca mai sunt texte cu „lorem ipsum”, faceti-va conturi personale, e mai bine pentru ca acum lucrez la salvarea biletelor si un fel de pagina personala si fiecare o sa vada ce a pus, ce a iesit, etc

    Apreciat de 2 persoane

      1. lol, domnu liviu, ati ametit adresele de email 🙂 te-ai inregistrat cu una si incerci cu alta, iar acum de fapt cred ca iti spune ca userul e luat. O sa sterg cea existenta si incearca din nou

        Apreciază

    1. azi am nimerit pe un bilet cu ‘marcheaza’ toate echipele din Italia care nu au marcat + Derby :D. Asa imi place sa pierd un bilet. Totul gresit, macar stim o treaba.

      Apreciază

  3. NU SE POATE ASA CEVA !! NU SE POATE! PRIND TOATE COTELE MAI MARI SI RATEZ COTELE DE 2 fix. FUTU-I MORTII MASII SI RASA LOR! erau intradevar 2 echipe, dar ce-i costa?! Hoffe a fost 2/2, BVB si Morton la amn2 a fost castiga ambele reprize, am prins Bristol City -2, Boro ca marcheaza in ambele reprize (de fapt si la astea la toate 3 -> Boro, Hoffe si Bristol fusese chiar castiga ambele reprize), oricum asa cum le-am ales cote de la 2.30 in sus pentru 5 partide. Si doua echipe de cacat n-au putut sa castige repriza secunda. Mai bine ca n-a fost doar una , totusi… atat Milton cat si Stanrarer puteau s-o faca linistit. Milton avea 1-0 la pauza si-n loc sa mai dea si dupa pauza, pana la urma chiar au pierdut. IAr Stanrarer cu ultimu loc au fost condusi in prima si nici macar golul egalarii nu l-au dat (in acest fel castigau repriza a 2-a). http://postimg.org/image/id4smf727/ DE MULT NU MI-A MAI VENIT SA-MI BAG CEVA UNDEVA!!

    Apreciază

Lasă un comentariu